blocked-leming blocked-leming
1625
BLOG

PIS będzie największym przegranym zmian na S24

blocked-leming blocked-leming Polityka Obserwuj notkę 15

S24 to portal gdzie twardy elektorat PIS komentuje poczynania J. Kaczyńskiego i jego partii. I w przeciwieństwie do PO robi to obiektywnie np. sprwa podwyżek dla posłów. Decydenci mogli sprawdzić co elektorat mysli o ich poczynaniach, co więcej wielu blogerów podsuwało świetne pomysły np. Eska. wiesława etc. Nawet wydaje mi sie że część moich pomysłów była dostrzegana przez władze PISu. Kiedys jak pisałem jako antyleming (Janke potem mnie zablokowali za radyklane poglądy:) równiez miałem wrażenie że część opinii jest sprawdzana. S24 to lustro najlepsze dla PISu. Teraz po skandalicznych decyzjach S24 tego nie będzie. Szkoda. Ja na pewno nie będę juz pisał i komentował. Na pohybel facebookowi i - niestety - S24.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka