blocked-leming blocked-leming
2423
BLOG

Coraz bardziej nie podoba mi sie Macierewicz..

blocked-leming blocked-leming Polityka Obserwuj notkę 113

do tej pory uważałem że to dobry ruch z tym ministrem obrony. Wydawało mi się że Macierewicz jest uczciwy ale przede wszystkim konsekwentny i uparty a w kontekście np. modernizacji armii to bardzo potrzebne. jednak teraz zaczynam się zastanawiać. Po pierwsze mija rok a z unowoczesnieniem armii jest raczej kiepsko. Dobrze że uwalił karakale ale co w zamian? Gdzie obrona plot, siły pancerne, gdzie inne super ważne przetargi? No a poza tym strasznie nadszarpnęło zaufanie do niego ostatnie kilka dni. Najpierw mówi o porażajacych filmach, które okazują sie znane od 6 lat (nawet ja pamiętam te kadry a Macierewicz nie pamięta), potem walnął oficjalnie że mistrale poszły do Rosji (jak narazie to jakiś ruski fejk). Pomijam sprawę Misiewicza, która nie jest tak istotna. Ważne jest jednak to, że chłoptaś nie skończył żadnych studiów i dla niego zmieniano przepisy. Krótko mówiąc coraz podejrzliwiej się przyglądam MAcierewiczowi, ja jako twardy elektorat Pisu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka